piatok 19. júla 2013

Nový blog...

Aloha!

Takže... Síce už som mala pár (no dobre, viac, ako len pár) blogov predtým, ale nikdy sa mi ich nepodarilo udržať. Možno práve tento mi vydrží a budem sem aj pridávať rôzne články :)

Odmalička som mala rada písanie. Rada premýšľam o veciach a niekedy ma štve, že svoje myšlienky nemôžem s niekym zdieľať. A to je môj cieľ: Mať blog, na ktorý budem písať (z času na čas) príspevky o čomkoľvek.

Hope you enjoy :)

2 komentáre:

  1. ,,Odmalička som mala rada písanie. Rada premýšľam o veciach a niekedy ma štve, že svoje myšlienky nemôžem s niekym zdieľať. A to je môj cieľ: Mať blog, na ktorý budem písať (z času na čas) príspevky o čomkoľvek." Ty si moja dvojníčka :O Sama mám blog :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Tento komentár bol odstránený autorom.

    OdpovedaťOdstrániť