nedeľa 21. júla 2013

Viedeň

Ahojte

Práve dnes odchádzam na dva týždne do Viedne na jazykový pobyt (letkný camp) aj s kamarátkou. Ja som tam už bola dvakrát a pôvodne rodičia nechceli, aby som tam s niekým išla, pretože by som málo hovorila po nemecky, ale aj tak som si tam vždy našla aj slovenských alebo českých kamarátov, veď Viedeň je blízko.

Hoci vo Viedni som už bola veľakrát, vždy tam zažijem/spoznám niečo nové, a preto sa už neviem dočkať!!! Je to jedno z mojich obľúbených miest... Aspoň mám nejakú motiváciu aby som sa učila nie mnou veľmi obľubovanú nemčinu, haha. :)

V campe sa učíme takmer každý deň 5 hodín a potom máme rôzne aktivity. Aj tak všetkých najobľúbenejšia je, keď idú sami do mesta (pokiaľ teda majú povolenie, že môžu opustiť školu)... Vtedy je fakt najlepšie! :)

Have a nice day :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára