utorok 6. augusta 2013

4 Things I Love To Do




----


Keďže je leto a kooopec času,  chcela by som napísať,čo najradšej v toto obdobie robím.

1. Penny board

Najlepšia.Činnosť. Hoci ja osobne nemám penny board, volám to tak, lebo je to známe pod týmto názvom (ja mám asi o polovicu lacnejšiu verziu, ale je to úplne to isté). Keby som si mohla vybrať jednu činnosť, ktorú by som musela robiť v kuse celý deň, určite by som si vybrala toto. Hoci je ťažké sa na tom naučiť jazdiť (respektíve to chvíľu trvá), stojí to za to. Je to pomerne rýchle, malé, ľahké a neskutočne praktické. Naozaj to odporúčam na také letné jazdenie po meste, po hrádzi a tak :) Nikdy som netušila, že by ma to začalo tak baviť. Určite tomu dávam jednotku s 50timi hviezdičkami! ;)


 


2. Windsurfing

Jeden z najzaujímavejších (a najstrašideľnejších) športov, aké som kedy skúsila. Moje pocity sú zmiešané. Keď mi to ide, tak ma to naozaj baví, ale akonáhle  sa niečo skomplikuje zostanem úplne vystrašená. Asi dvakrát sa mi stalo, že som neudržala rovnováhu, padla z dosky do vody a na mňa plachta, o ktorú som bola ešte priháknutá... Pod vodou (ďaleko od brehu, takže som nedočiahla a navyše sa bála nekonečného mora) som chytila úplnú paniku a nevedela vôbec, čo robiť. Jediné, čo som vedela, že som sa topila. Keď som sa vynorila, okamžite som zakývala plavčíkom na breh a tí ma potom prišli zachrániť člnom (:D)... Ale s tými zlými sa vezú aj tie dobré zážitky. Každopádne je to veľmi zaujímavý šport ktorý robím každoročne na dovolenkách a ak máte šancu ho skúsiť, určite sa nedajte odstrašiť a choďte do toho! :)

Google Afbeeldingen resultaat voor http://suziehemphill.squarespace.com/storage/windsurfGear.jpg%3F__SQUARESPACE_CACHEVERSION%3D1251753018661 


 

(to na tom prvom obrázku-bohužiaľ-nie som ja)


 3. YouTubers

Keď som bola v Amerike, spoznala som jedno dievča, čo strašne rado pozeralo pár chalanov, ktorí pridávajú na YouTube vlogy. Čekla som ich a niečo sa mi na nich zapáčilo. Páči sa mi, že dokážu rozprávať o úplne hocičom, ale vedia to spracovať s toľkým humorom (hoci niekedy je to trápne, to musím uznať) a mne sa chce iba smiať a pozerať ich videá až do konca života. Sú vtipní, dobre vyzerajú a svojím optimizmom mi vždy zlepšia náladu. Čo viac si priať? Ich videá sú inšpirujúce a aspoň sa aspoň nachvíľu nenudím. Tu sú moji najobľúbenejší:

Untitled 

Jacksgap (Jack and Finn)

AD | via Tumblr

Pointlessblog (Alfie)

Marcus Butler & Caspar Lee VidCon 2013 

Marcus Butler (vľavo) a Caspar Lee

Connor | via Tumblr

Connor Franta

Google Image Result for http://a0.twimg.com/profile_images/1676623514/twitter_christmas.jpg 

Nigahiga (asi najvtipnejší pánko:D)


4. Čítanie časopisov v cudzích jazykoch

To je jeden z najlepších spôsobov, ako si zdokonaliť jazyk. Keďže knihy nahradil (nevravím, že je to tak u každého) internet, je mi jasné, že knihu v cudzom jazyku si moc veľa ľudí neprečíta (ani mne sa to veľmi často nestáva).  Ale časopis je niečo úplne iné, keďže tam nie je len samý text (hoci treba vybrať taký, kde nie sú samé reklamy ako napríklad v Elle). Takže keď som v niektoré letné dni doma a nemám čo robiť, kedykoľvek zoberiem nejaké anglické alebo nemecké časopisy, dopĺňam slovnú zásobu a chillujem.

Magazine


7 komentárov: