piatok 9. augusta 2013

5 Cute Things In My Room

Hello 


Ahojte :) Keďže dnes máme veľmi horúci deň a ja nemám čo na práci, rozhodla som sa, že napíšem nejaký článok. Momentálne nemám bohvieaké zmysluplné nápady na témy, ale aby tento článok nebol len o tom, že slniečko svieti a ja som spinkala do dvanástej a potom si dala výdatné raňajky (čo nie je pravda), odfotila som niekoľko náhodne vybratých vecí, ktoré som našla v mojej izbe a mám k nim určitý citový vzťah (alebo sa mi jendoducho strašne páčia a nemôžem si pomôcť).


1. Abercrombie/Hollister bags


Dear girls. Hovorte si čo chcete, ale ak ste v jednom z týchto obchodov niekedy nakupovali, určite ste si so sebou nezabudli doniesť okrem nového oblečenia aj tašku tohto typu. Veľa ľudí hovorí, že tieto značky sú už príliš komerčné, ale mne sa to stále rovnako páči. A k tomu dostanem vždy takúto pekne ozdobenú tašku. No kto by to nebral? Tomuto nápadu dávam palce hore a pokiaľ vám niekto povie, že je to trápne, vôbec si ho nevšímajte... radšej zbierajte ďalej! ;)


2. Journal


Asi najkrajší zápisník (alebo ako to mám nazvať), aký som kedy videla. Nikdy som zápisníky, denníky a podobné veci nemala nijak v obľube, ale keď som v obchode videla toto, musela som si to kúpiť. Milujem "life qoutes" a to, čo je napísané na prednej stránke, je neskutočne inšpirujúce. Jednoducho- malý praktický zápisník, ktorý ma vždy privedie k úsmevu. Musím sa však priznať, že som ho použila zatiaľ len raz (hovorím, veľmi takéto veci nevyužívam).

3. Lady Gaga perfume
 
 
Napadlo vám už niekedy, že sláva je síce navonok priam oslňujúca, ale zvnútra je plno zla? Presne to chcela Lady Gaga vyjadriť jej prvým a originálnym parfúmom The Fame. "It’s black like the soul of fame, but invisible once airborne." opísala svoj vynález Gaga. Voňavka je totiž čierna, ale keď ju použijete, je, samozrejme, priehľadná. Okrem nápadu sa mi páči aj dizajn, ktorý sa neskutočne ku Gage hodí. Vôňa je úžasná, ale mohla by trvať dlhšie. Náramok naaranžovaný vedľa som si kúpila so sestrou v HM ale hneď v prvý deň sa mi pokazil (:D). To bola pre mňa obrovská rana (neberte to príliš vážne), pretože sa mi strašne páčil. A tak ho používam ako designový doplnok.

4. AlexanderMcQueenstyle ring bag


Prečo to rovno nenazvať aj nevkusný gýč? Áno, asi by to malo väčší význam, ale teraz vám vysvetlím, prečo som z tej kabelky tak namäkko. Vždy, keď som na internete videla obrázok s takouto kabelkou som si povedala, že hoci by som si to nikdy nezobrala na verejnosť, strašne by som také niečo chcela. Keď ku nám raz prišla moja teta, podarovala mi tú, čo je na obrázku so slovami, že to dostala ako darček, ale mala pocit, že  ja by som to asi lepšie využila.  Neprijať to? To by bola chyba! Teraz mám vlastnú a môžem byť spokojná :) (ak ste zvedaví, vygooglite si ring bag by alexander mcqueen)


5. VS make-up bag


Nedokážem ani opísať, akú veľkú radosť mám z tejto veci! Je to určite najkrajšia make-upová taška, akú som zatiaľ mala a aj videla. Je dosť veľká na to, aby sa do nej zmestil všetok môj make-up, ktorý  aktuálne používam (lícenka, tiene, špirály, make-up, blablabla, proste všetko). Jediné čo ma na celej tejto veci irituje, že si ju nemôžem len tak hodiť napríklad do školskej tašky, lebo by sa mi zašpinila- čo nechcem. Takže ju používam zvyčajne len doma.


Táákže to je všetko

bye :)



 

9 komentárov:

  1. dobrú nápad na článok určite <3 chcela som sa spýtať,kde si vzala ten zápisnik?

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. ked som bola u rodiny v usa v jednom knihkupectvu :) a dakujem :)

      Odstrániť
  2. ringbag mám taky, je to užasné :)) Když mi přišla tak jsem do tech otvoru celej sen cpala prsty a zkoušela si jí :D .. Jinak ted sem začala čist tvuj blog a je dokonalý fakt :)) už ho mám v blozích na bloglovinu :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. úžasný článok :) milujem tvoj blog!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. tiež zbieram tie tašky :DDD :33 ♥

    OdpovedaťOdstrániť