sobota 24. augusta 2013

Concerts








Hello 

Guten Tag! :)

Tlak je nízky, počasie pochmúrne a tak ma to priviedlo k tomu, aby som si sadla za môj spomalený Asus a znova všetkým o niečom porozprávala. Ráno som si pozerala staré videá v mobile a natrafila som na marec. Vtedy mi na obrazovke naskočilo asi 10 videí z koncertu Justina Biebera a práve vtedy ma tak nejak spontánne napadla téma "concerts". Takže v tomto článku vám rozpoviem o všetkých koncertoch, na ktorých som bola (---> poznamenať však treba, že tam nezahŕňam Superstar, Daru Rolins, Rytmusa a podobne <---) a niečo málo aj o tom, čo som na nich zažila. (Niektoré obrázky budem pridávať  z Googlu, ale presne z tých koncertov)



1. Rihanna

Keď pred niekoľkými rokmi mala táto pani prísť do Bratislavy (určite si na to spomínate), môj dedko nám ako veľký obľubovateľ rôznych koncertov (alebo skôr kupovania lístkov na koncerty) kúpil lístky, a tak sme vyrazili. Vtedy som bola ešte dosť malá, takže si z toho koncertu nič moc nepamätám. Bola so mnou aj spolužiačka zo základnej (s ktorou idem mimochodom aj do tej istej triedy na strednú ;) ) a ešte jeden kamarát. Viem, že sme sedeli dosť ďaleko od jej pódia (niekde na kraji) a viem aj to, že jej hudba bola veľmi nahlas a sála, v ktorej koncertovala, bola naopak, príliš malá. Z koncertu si pamätám len úseky, takže viac vám k tomu asi nepoviem. Ale bol to môj prvý koncert a musela som to jednoducho spomenúť :)

 
(fotka z netu)

2.Lady Gaga 

V roku 2010, keď som po drukýkrát zavítala do USA, mi teta oznámila, že jej známi sú obrovskými fanúšikmi Lady Gagy a zavolali ju s nimi na koncert. Keďže moji bratranci jej povedali, že je to psychopatka a rázne odmietli ísť, išla som ja. Veď prečo  nie? Vtedy som Gagu veľmi nemusela. Poznala som od nej možno 5 piesní a nikdy som sa o ňu priveľmi nezaujímala. Keď sme dorazili do St. Paul, (jedno z twin cities), kde sa koncert konal, začala som sa však naozaj tešiť. Hokejový štadión, v ktorom koncertovala, bol zatiaľ (a ešte stále) najväčším, v akom som kedy bola. Hoci naše sedadlá boli od pódia ďaleko, videla som naň spredu, takže som si koncert mohla užiť naplno bez toho, aby mi niečo vadilo.

A to vám poviem, o takom koncerte sa mi ani nesnívalo. Bolo to tak skvelé. Doteraz si pamätám, ako pri piesni Bad Romance spievala celá hala refrén a ja som sa pozrela smerom hore a povedala som si, že na tento moment nemôžem nikdy zabudnúť. Z Gagy vyžarovala neuveriteľne silná energia. To, čo na to pódium priniesla so sebou, rozdala každému, kto v tej hale bol. Možno si pomyslíte, že som divná, ale bol to práve strach, ktorý ma tak ohromil. Áno, bála som sa Gagy, pretože mala v sebe niečo zvláštne (a zároveň strašideľné) a jej vystupovanie a obrovská show v mojom vnútri vyvolali akýsi plameň, ktorý sa vo mne udržal až do dnes. Po tomto koncerte sa pre mňa Gaga stala číslom 1 a doteraz ním aj je. Nikdy by som neverila, že by som sa dokázala nechať takto "sfanatizovať", ale Gaga má obrovskú vnútornú silu a jej vystupovaním dokáže vyvolať neuveriteľný umelecký zážitok.

fotky, čo som nafotila:





 (cesta tam)



3. Kiss

Ako som už spomínala, môj dedko je veľkým fanúšikom koncertov a keď prišla do Bratislavy skupina Kiss... určite si viete domyslieť, ako to pokračovalo ďalej :P. Vtedy som mala asi 11 alebo 12 rokov a absolútne som netušila, čo to bolo za skupinu, ale našťastie, Google mi dopomohol. 

 

Ach, to bol neskutočný zážitok! Alebo aj...nie. Problém bol v tom, že asi v štvrtine koncertu (dovtedy som si ho ako tak užívala), začali do každého refrénu strieľať ohňostroje. Z ničoho konkrétneho nemám strach, okrem praskania balónov, ôs a... ohňostrojov. Tie nemôžem vystáť. Takže celý môj zážitok spočíval v tom, že som mala zapchaté uši a pozerala sa na starších pánov  pobehujúcich s gitarami a pomaľovanými tvárami. >>Sounds like a lot of fun, right?<< Dokonca sme kvôli mne odišli skôr, lebo som mala strach, že budem unavená a prehrám ranný tenisový zápas (aj tak som ho prehrala :D). Ach jaj, na takéto koncerty sa bezpodmienečne nezabúda. (Prepáčte mi, rockoví a metaloví prívrženci. Vážne mi to odpustite).

4. Bruno Mars

Keď som sa dozvedela, že naňho naši kúpili lístky, priam som skákala od radosti. Ach, sladký, dokonalý Bruno. (toto mi tiež odpustite). Ale pochopte, KTORÉ dievča by sa netešilo tejto príležitosti? Bruno má všetko, čo je pre šoubiznis potrebné: Nádherný hlas (bezpodmienečne najkrajší zo všetkých súčasných slávnych spevákov), zmysel pre humor, charizmu, neotrepané piesne a super vzhľad. Ešte niečo? 

Skvelé koncerty! Koncert tohto malého chlapíka bol nezabudnuteľný! Veľmi dobrí hudobníci, vtipné tanečné kreácie a skvelá show. Bolo to tak, ako to malo byť. Typický koncert so živou hudbou a výborným spevákom. Z tohto hľadiska to bol určite najkvalitnejší koncert. A ešte k tomu som sa mala na kom aj s mojou staršou sestrou rozplývať ;)

A teraz sa prosím nesmejte, ale asi ešte pred rokom som na Youtube dala toto celkom trápne video, ale mylsím, že vďaka nemu netreba pridávať žiadne obrázky :D 


5. Lady Gaga #2

Keď som sa dopočula o tom, že Gaga mala byť vo Viedni, nemohla som si to nechať ujsť. Zavolala som kamarátku, ktorá je mimochodom tiež veľkou fanúšičou a spolu sme sa už nevedeli dočkať. Bol osemnásty august, okolo pol osmej a my sme už vchádzali do viedenskej Stadthalle. Sedadlá sme mali ďalej, ale tým, že táto hala nie je až taká veľká, ako v tej, čo som bola predtým, bolo to úplne v pohode (nebanovali sme, že sme si nedoniesli ďalekohľad- a to je dobre:D!). Keďže za dva roky sa všetko zmenilo a ja som už poznala každú Gaginu pieseň priam naspamäť, moje očakávania boli oveľa väčšie, ako keď som na ňu išla po prvýkrát. A, samozrejme, naplnili sa. Znova a opäť- jedna veľká show. Gaga prišla na živom obrnenom koni (uff, teraz ak to tu číta nejaký ochranár prírody- je mi to ľúto) a vtedy sa všetko začalo. Stage mala postavenú ako obrovský hrad, čiže čo sa týka efektov, nebolo pochýb, že Gaga je top. Skvelé choreografie, rozhovory s fanúšikmi a niekoľko vážne dojemných scén (keďže som čítala jednu super knihu, kde písali podrobnosti o jej začiatkoch, aj som plakala). Takže hovorím- koncert opäť na jednotku, Gaga je super speváčka aj zabávačka. Keďže nedávno bol jej veľký comeback, mala by sa ukázať aj s koncertnou šnúrou, kde predstaví svoj nový album "Artpop"- a dúfam, že ani tento koncert nezmeškám!




(nevšímajte si prosím náš vzhľad.)

 (fotka z kamarátkinho mobilu)



6. Justin Bieber

Bola jeseň 2012, keď som v jeden nudný večer pozerala videá na Youtube a zhodou okolností som natrafila na video, ktoré vytvorila jedna fanúšička. Bolo to video, kde boli zachytené najkrajšie momenty JBho. Pozerala som to.  A potom znovu, znovu a znovu. Nikdy predtým som nebola jeho veľký fanúšik, priveľmi som ho neriešila. Ale to video vo mne niečo zlomilo. Zistila som, že ten chalan má ozaj niečo do seba- talent, ktorý sa nezaprie a nech sa na mna naváža kto len chce. Je to herec od narodenia a dostal dar, ktorý vedel využiť. Nejdem teraz rozoberať všetky hejty na neho, pretože naozaj nerada argumentujem. Niekto má taký názor, niekto iný. Mne je to jedno. Ja si za svojim názorom stojím, no nemienim ho nikomu vnucovať.

Vedela som, že Justin príde do Viedne. Cez internet som na poslednú chvíľu zajednala lístok aj mne aj kamarátke, za tie najlacnejšie peniaze. Okej, tie miesta boli strašné. Ale na tom vôbec nezáležalo. Do Viedne sme totiž prišli o deň skôr a keď sme prechádzali okolo hotelu Sacher (leží v centre), videli sme neskutočné masy ľudí. Hneď sme sa dozvedeli, že v tomto hoteli je ubytovaný Justin. Potom išlo už všetko rýchlo. Skoro celý náš program, ktorý sme mali naplánovaný, sa zrušil. Všetko sa totiž točilo okolo neho. Nedokázali sme od toho hotelu odísť s pocitom, že Justin by mohol kedykoľvek výjsť. Museli sme tam zostať. Nakoniec sme ho videli v aute (asi dve sekundy, keď som tam nazerala, ale potom ma odstrčila jeho SBS- YES!) a ešte na ďaľší deň keď vyšiel von z hotela, nasadol do autobusu a išiel už nacvičovať do haly. A ešte sme videli Alfreda Floresa a jeho gitaristu Dana Kantera, ktorý ma pozdravil!!! O tom by som však musela písať celý článok a bolo by to na dlho, takže to spomeniem inokedy. Každopádne to bol veľmi silný zážitok. (Bola som aj na JOJke :D- tu je odkaz, nájdete ma na 0:42...- hlavne sa nesmejte, je to dosť zlé)

Justin, výjdi teraz hneď von!

Prejdime však na jeho koncert.

 Viem, že ma mnoho z vás nepochopí a pomyslí si svoje. Ale ten JB ošiaľ patrí k tomu. Tak, ako vy chlapci máte radi všeliaké slávne modelky (napríklad Adrianu Limu), tak niektoré z nás dievčat obdivujeme (nielen výzor) Justina Biebera. A keďže som ho videla už pred jeho hotelom (a vážne je taký, ako na obraovkách), nemohla som nejako udržať emócie. Byť na koncerte Lady Gagy, to bol úplne iný pocit. Bola som priam poctená, že som mohla byť na jej koncerte, užívať si jej hudbu, zdieľať s ňou radosť a obdivovať ju tak, ako nikoho (pretože je to moja najväčšia inšpirácia a vzor. Poznamenám- nie je to kvôli tomu, že si oblečie, čo sa jej zachce). Ale keď som bola na JBho koncerte a začal tancovať...(asi si ma viete predstaviť:P).  To, že som si pozerala jeho koncerty a túžila byť tam, blízko pri ňom, bola jedna vec. Ale byť s ním v jednej miestnosti, vedieť, že je tak neskutočne blízko... to už je druhá vec. Samozrejme, nie som ten typ fanúšika, ktorý si kúpi lístok len preto, že chce vidieť Justina Biebera. Páči sa mi aj jeho hudba (a aj predošlý album).  Taktiež má dobrý hlas (a VIE dobre spievať), super tancuje a dokáže sa predať, spraviť show. Takže jeho koncert sa mi takisto veľmi, veľmi páčil, až na to, že občas spieval na playback (resp. mal ho pustený a do toho ešte spieval). Ale na to, že má 19 rokov- má môj veľký obdiv. A inak!!! Počas koncertu povedal I can see you Slovakia!!! :) (link na to video je nižšie, povedal to presne v 3:39)















(Ja som tá najvyššie:D)












Tákže, to je všetko :) Dúfam, že som vás týmto siahodlhým článkom príliš neunudila. Čaute zatiaaľ;)

4 komentáre:

  1. že wow! :D Ja sem nikdy nebyla na žadnym koncerte tak trocha zavist :/ :D ani na tkaovým který nepočitaš;;DDD A fajně som sa zabavilana Justinovi na jojce a tvojem Justin vyjdi teraz hned von :DDDDD

    OdpovedaťOdstrániť
  2. lauráá!! :D Justin vyjdi teraz hneď von! :D smejém sa :D zavidím ti že nsi bola na Justinovi !! :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Justin, výjdi teraz hneď von! :DDDD

    OdpovedaťOdstrániť