streda 28. augusta 2013

Miley Cyrus- VMA´s 2013 Preformance

Ahojte


Určite ste už všetci, alebo teda tí, čo aspoň trochu sledujete novinky kolujúce worldwide po celom internete, počuli o  vystúpení Miley Cyrus na VMA´s. Pokiaľ nie, pozrite si toto video:  



Vzhľadom na to, že nerada kritizujem, pretože každý jeden z tých, čo vystupovali, mali právo na vlastnú show a viem, že som nikdy v živote nedokázala to, čo oni,  nemala by som tento článok ani písať. Ale keď som si to video pozrela znovu, nedalo mi to.

Naozaj sa nedokážem povzniesť nad tým, keď ľudia povedia tú trápnu a otrepanú vetu: Ale ona už nie je Hannah Montana a mne sa páči, že dospela.     Ohh, really? Toto vystúpenie, to má reprezentovať vyspelosť? Teraz vôbec nemienim poučovať a byť múdra... Ale zamyslite sa nad tým. Ako Hannah Montana mali jej vystúpenia na playback aspoň nejakú choreografiu a celé to bolo o niečom. Malo to svoju pointu. Bavilo to dievčatá (a aj niektorých chalanov), tipujem tak do veku 13 rokov. A to je dobre, nie? Veď aj ona mala približne taký vek, tak prečo by na tom malo byť niečo zlváštne? Ale teraz... keď sa pozriem na to vystúpenie, vidím len, že je to neoriginálne, nemá to žiaden koncept ani podstatu. Nebaví to ani mladých, ani starých. Mladšie deti (ako napríklad Willow Smith) boli pohoršené a starší sa na tom zväčša smiali. Samozrejme, bolo tam aj pár super momentov, ale tých je veľmi málo. Podľa mňa najhoršia bola časť, kde vystupoval aj Robin Thicke (ktorý má, mimochodom, ženu). Neviem, či ten jej "twerking" a všetko ostatné, čo tam predvádzala, bolo dopredu naplánované, ale tak či tak to muselo byť preňho dosť ponižujúce (teda, aspoň pre mňa by to bolo). V momentoch, kedy nemala vyplazený jazyk som doslova tlieskala. Áno, Miley, veľmi podarené.

 







Myslím, že Miley má naviac. Obidve piesne, ktoré zatiaľ vyšli z jej nového albumu, sú skvelé, ale to, ako ich reprezentuje, je, podľa mňa, šialené.  Od niekoho, ako je Miley Cyrus, by človek čakal niečo... oveľa hlbšie, premakanejšie, niečo, kde by naozaj vynikla. Ale nie v zlom svetle. 

 
 (Miley Cyrus Lilac Wine)

 
Teraz sa možno samých seba opýtate, prečo mám tak rada Lady Gagu, keď robí ešte šialenejšie veci.      Odpoviem vám jendoducho- Gaga je umelec vo veľkom slova zmysle. Jej piesne, ktoré si píše sama, majú zmysel, ktorý potom predstaví aj na javisku. Na VMA´s mala jedno z najlepších preformances, už len tým, že v štyroch minútach predviedla každú "éru" svojej slávy. Malo to jednoducho svoju podstatu a výsledok. A čo sa týka toho, čo mala na sebe oblečené- áno, je to Lady Gaga a každý ju v tej koži pozná. A to, že jej bolo vidno "priveľa", neznamená, že to bolo nechutnejšie, ako to, čo predvádzala milá Miley (na ktorú nie je naopak NIKTO zvyknutý), na svojej show.





Reactions live:

 

  


 


 







To je asi všetko, čo som chcela spomenúť. Chcem vám len povedať, že každý má dvôvody robiť chyby a hoci na tomto vystúpení som veľa pozitívnych vecí nenašla, musím povedať, že Miley je výborná herečka a speváčka a hoci má svoje chyby, určite sa z nich raz poučí. Môj názor.

(peace)

3 komentáre:

  1. nemám viac, čo dodať (y) myslím, že si to veľmi presne vystihla a za tento článok dávam big thumbs up :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Veľmi sa mi páčia jej dve nové pesničky, pretože majú super melódiu, len je podľa mňa smutné ako ich reprezentuje. :/ :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. v 1.rade- ten pohľad Smithových detí, pootvorené ústa boli na Gagu! Treba si zistiť viac informácii a pozrieť si celú show a nie len čítať články bulváru, ktorý si pozrú len fotky a súdia a píšu básne z toho! -_-
    Ako môžeš vidieť zbožňujem Miley a navždy aj budem! :) Rešpektujem tvoj názor a preto rešpektuj ti môj. To, že Gaga bola v tangáčoch.. OTRAS!!! Podľa mňa by sa mala kontrolovať, už nemá 20 (ako Miley).. A to, že na ňu sú už ľudia zvyknutí a na to jej predstavovanie tak budiž, ale to sa tiež robilo časom.. :-)

    OdpovedaťOdstrániť