sobota 7. septembra 2013

First Week of High School Impressions

Ahojte :)


Viem, už som dlhšiu dobu nepísala, ale v poslednom čase som sa zaoberala rôznymi inými vecami (alebo teda konkrétne jednou vecou) a to bol nástup do novej školy. Keďže som úspešne ukončila základnú školu (čo je strašne veľká udalosť :DDD), začínam prvý ročník na strednej, konkrétne na Gymnáziu Ľudovíta Štúra v Trenčíne.

V tomto článku by som chcela povedať (len niečo málo) o svojich prvých dojmoch. Vzhľadom na to, že si ho môže prečítať ktokoľvek, subjektívnych názorov tu naozaj nebude veľa.


2. septembra v pondelok som sa s kamarátkou stretla o sedem desať pred budovou školy a vyšli sme do našej triedy, ktorá je na štvrtom poschodí. Keďže sme boli (cielene) prvé, vybrali sme si miesta pri okne, presne tie, aké sme mali na základnej. Hoci sme sa vyspali o hodinu menej, aspoň sme si obsadili jedno z najžiadanejších miest (pre mňa je super hlavne kvôli tomu, že mám kopu miesta na odkladanie vecí :D). Po zazvonení prišla triedna a prebrali sme všetky organizačné veci, potom sme si išli po učebnice a na obed. Najskôr som bola trocha v pomykove, pretože na základnej škole bolo všetko úplne iné- bolo to menej prísne, osobnejšie, odviazanejšie, ale zároveň aj detskejšie. Popri tom, čo nám naša nová triedna rozprávala, sa moje pocity doslova miešali. Prirovnala by som to k farbám. Raz čierna, raz biela. Výsledný dojem? Povedala by som, že asi taká šedá. Poviem vám to tak: až v ten deň mi bolo jasné že za tohoročnými prázdninami budem musieť napísať jednu veľkú čiernu bodku.

Na moje prekvapenie, ostatné dni prebiehali celkom v poriadku. Schytali sme fajn učiteľov (a.k.a profesorov), ani s jedným sa mi zatiaľ nezdalo, že by s ním mal byť v budúcnosti nejaký problém. Teda, zas na sto percent to nie je, ale vážne, som milo prekvapená. Prekvapivo, žiadna písomka, ako nám roky sľubovali na ZŠ, v prvý týždeň nebola.
 Ha-ha.
No dobre, viem, príde ešte ten druhý. A potom tretí. A potom sa moje ha-ha záhadne stratí. 

Som rada, že je nás mnoho prvákov v rovnakej časti budovy (neviem, či nie aj všetci, to ma nejak ani nezaujímalo), dokonca niektoré triedy na rovnakej chodbe. To ma ubezpečuje, že nie som jediná, ktorá prišla do úplne nového prostredia medzi úplne nových ľudí (alebo nie až tak úplne nových- Trenčania pochopia).

Čo sa týka predmetov, na mnohých sme už čo to porobili, na niektorých sme sa ešte len oboznamovali s "pravidlami hry" (yeah, b..ch). Učiteľov máme rôznych, každý je úplne iný a... no, ako som už spomínala, svoje názory na nich si nechám pre seba (ale zväčša sú pozitívne...zatiaľ). Ako asi väčšina žiakov (opakujem, väčšina!!!) k niektorým predmetom inklinujem, k niektorým nie. Ale som snaživý človek a hoci som toho mnoho, dokonca by som povedala že až príliš mnoho, pozabúdala, dúfam, že sa mi bude dariť. Síce viem, že nie vo všetkom rovnako. 
Ale to sa uvidí neskôr.

Som rada, že do mojej triedy chodia moje dve bývale -najlepšie- spolužiačky (síce ešte mi ich tam pár chýba) a preto sa v nej cítim oveľa lepšie. Každopádne proti nikomu tam nič nemám a myslím, že naša trieda je najlepšia:)) tak dúfam, že to budem môcť povedať aj o pár rokov a že nenastanú žiadne konflikty. 
 We will see.

1 komentár: