sobota 19. októbra 2013

Favorite Instagram Photos Series- Part one

Ahojte :)))


Po dlhšej dobe sa vám ozývam s jedným, podľa mňa, celkom dobrým nápadom. Keďže naozaj neviem, o čom by som písala (to je jeden z dvôvodov, prečo píšem málo), napadlo ma, že by som spravila takzvané FAVORITE INSTAGRAM PHOTOS SERIES (FIPS). V každom článku by som pridala mojich 10 obľúbených obrázkov, ktoré som postla na Instagram. Túto aplikáciu mám už od jari 2012, takže fotiek je tam neúrekom vzhľadom na to, ako veľa a často pridávam.. teda... ak mám byť úprimná, je ich vyše 1000 (addictive app)...


Neviem, ako dlho mi to vydrží, pretože je to dosť piplačka ( nastali menšie komplikácie, a preto musím fotky sťahovať z webstagramu, čo je normálna stránka na internete, ktorá umožňuje prehliadať verejné IG účty)... Alé dúfam, že sa postupom času dostanem až na samý koniec :)

Ku každej fotke niečo poviem, aby som vám aspoň trošku objasnila, prečo je vlastne moja obľúbená. A inak, tieto fotky sú zoradené úplne náhodne :)


Takže začnime s prvými 10timi:






 1. #lazylegs


 Tak k tejto fotke sa, myslím, ani nemusím veľmi vyjadrovať. Zvolila som ju preto, lebo milujem tie dni, keď nemusím nič robiť iba ležať a užívať si pohodu :) Práve táto fotka vyjadruje moju radosť z "ničnerobenia". Mnohí by mohli namietať, že čítanie je predsa nejaká činnosť. No pre mňa je to len oddych. Kniha, ktorú čítam sa volá Malé Klamárky- teraz sa skôr treba spýtať, kto o tomto ešte NEpočul.



2. #routerisbetter

 Na obrázku je moja ležiaca kamarátka Ema (podotýkam, že túto polohu obľubuje) a jedno dievča z Ukrajiny, s ktorým som sa zoznámila na jazykovom pobyte vo Viedni. Prečo som vlastne túto fotku odfotila? Môže to byť pre to, že sa mi páčil efekt lavičiek a tapety. No táto fotka má možno aj skrytý zmysel. Vyjadruje, že v dnešnej dobe, keď  človeku ponúknete buď -wifi, lavičku, mobil a tapetu s lesom v jednom, alebo naozajstný les... Nie je veľmi pravdepodobné, že by si zvolil tú druhú možnosť...


3. #trenchtownchill


V prvom rade- nie je NIČ lepšie, ako letný deň strávený v Trenčíne. No dobre, možno preháňam, ale niekedy je to naozaj samá radosť. Spomínam, že vtedy sme nemali žiadne starosti. Stačilo zobrať pár eur, tašku a výjsť do ulíc. Samozrejme, nie každý deň sa podaril. Ale, zároveň, nie každý deň je nedeľa... ;)


4. #summercallin´



Keď vidím túto fotku, spomeniem si na jendu z najlepších letných dovoleniek vôbec. Skvelá atmosféra, dobré jedlo, noví aj starí kamaráti, rodina... Na tejto dovolenke som začala inklinovať k volejbalu a to natoľko, že teraz ho trénujem :) Okrem spomienok sa mi veľmi páči to, ako táto fotka vyzerá. A small hint given for you- it´s 1977! It´s 1977! ;))


5. #freakingoutfrikikikiki




Je mi jasné, že mnohí z vás nevedia, o čo ide. Len tak pre zaujímavosť: Justinov Bieberov veľmi dobrý kamarát  @alfredoflores zavítal na môj Instagram. A lajkol mi fotku. Just to let you know: asi sa niektorí čudujete a možno aj smejete, prečo sa z toho tak veľmi teším, ale to vysvetľovať nejdem. Namiesto toho si skúste predstaviť, že by sa to stalo vám (ale, samozrejme, s niekym, koho máte radi VY)... Možno potom prehodnotíte vaše reakcie.


6. #mixture


Tento obrázok hovorí za všetko. Je nesmierne zaujímavé sledovať rozmanitosť sveta. Odtieň mojich vlasov by bol možno zmiešaninou týchto farieb. Ale čo sa týka originality ICH vlasov, dávam #likeforlike .


7. #sisters


Keď som sa s mojou sestrou stretla po 4 mesiacoch. Strašne som sa tešila, že ju môžem vidieť aspoň na pár dní, pretože mať staršiu sestru je niečo, čo nikdy nebudem ľutovať. Škoda len, že potom odišla a znovu som ju nevidela 3 dlhé mesiace. #collegedistanceproblems



 8. #pranked


Keď som bola v máji v USA, stretla som sa tam, (ako som už spomínala), na pár dní so sestrou. Keď sme len tak posedávali v jednej talianskej reštaurácií, napadlo nás, že by sme mohli odfotiť nejakú modernú budovu a dať to na instagram s popisom: akurát sme na káve v LA (v skutočnosti sme boli v menšom  Minnesotskom meste)... Ak mám byť úprimná, nachytali sme viacerých... ;P


9. #ootd






10. #kids



Vtedy, keď bolo všetko fajn... :)

 





2 komentáre:

  1. skvelý nápad! skvelé fotky asi začnem sledovať tvoj instagram:)
    A ta kniha je PLL či sa mylim?:D

    OdpovedaťOdstrániť
  2. fotka č.2 je v actilingue však?:)

    OdpovedaťOdstrániť