sobota 26. októbra 2013

FIPS 2

 Ahojte :)

Takže, pridávam druhú časť FIPS- tentokrát to bude pre zmenu niečo umeleckejšie. Musím uznať, že kvalita fotiek nie je zrovna chválihodná, no s tým, bohužiaľ, zjavne nič nespravím.


1. #HoFbUrG

 
Predstavujem vám mesto snov- Viedeň.  Jedno z mojich najobľúbenejších. Zázrak, že je nám také blízke. Vždy, keď Viedeň navštívim, cítim sa presne tak, ako sa človek cíti vo veľkomeste. Vdychujem skvelú atmosféru, pohľadom prechádzam davy, ktoré okolo mňa prechádzajú. Najviac ma na tom očarí to, že môžem na jednom mieste vidieť nespočetne veľa rôznych kultúr. A práve to mi chýba u nás v Trenčíne... Konkrétne túto fotku som odfotila prednedávnom- naposledy, keď som tam bola :)



2. #imlovinit

  

Úprimne povedané, jeden z mojich najobľúbenejších pohľadov v TN. Viem, asi vám to príde trošku zvrátené a neosobné... no v súčasnej dobe je to niečo, čo už nemožno odlúčiť od nášho života a preto sa s tým musíme zmieriť a pokúsiť sa v tom nájsť krásu. Mne to osobne napríklad vôbec nevadí, práve naopak, budova McDonaldu sa mi veľmi páči. Avšak to už je otázka vkusu a ako sa zvykne hovoriť- 100 ľudí 100 chutí. 



#skyisthelimit


 Takmer každý večer sú to iné farby. Raz ružová, raz tmavomodrá, inokedy oranžová. Milujem polohu svojej izby. Je to izba, do ktorej snáď najviac prenikajú dlhé lúče zapadajúceho slnka. A s istotou vám môžem povedať, že neexituje nič krajšie ako ležať na posteli a sledovať, ako rýchlo svet dokáže meniť svoju podobu.


4. #´merica


Trikrát hádajte, kde vznikla táto fotka.  P.S.: Nenechajte sa oklamať!!!


5. #idyllic


Nenahraditeľný výhľad. Pri tejto fotke sa mi vynoria vždy dobré a príjemné spomienky na leto. Jedna z mojich najobľúbenejších dovolenkových fotiek.



6.#addictions


Do Usa som osišla s vedomím, že keď tam budem, kúpim si NIKE FREE za čo najnižšiu cenu, pretože u nás sa ich suma vždy vyšplhá nad 100 eur, čo si myslím, že je prehnané. Prečo? Podrážky týchto tenisiek sú síce perfektne prispôsobené pohybom chodidla, no sú veľmi labilné už len tým, že sú mäkké a sú v nich "medzery", aby boli čo najohybnejšie. Tým pádom sa pomerne rýchlo ničia. Ja som skončila s tými fialovo-šedými a zaplatila som za ne buď 60 alebo 70 dolárov, už si  presne nepamätám. Hoci tam bolo aj zopár krajších, tie boli buď príliš drahé, alebo nemali moje číslo. Ja som s nimi ale veľmi spokojná, sú vážne perfektné a plánujem kúpiť ďalšie :)


7. #factory

  


8. #red


Prvé letné dni. Z tejto fotky vyžaruje taká tá prázdninová lenivosť a bezstarostnosť. Čo viac si človek môže priať?


9. #letthesunset

Moja najobľúbenejšia fotka zapadajúceho slnka ever.


10. #hairyfall


Predstavujem vám dievča s najhustejšími (a najkrajšími) vlasmi v Trenčíne. Odjakživa ma neskutočne fascinovali a už bolo načase ich... odfotiť.




Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára