štvrtok 10. októbra 2013

RoadTripsVideos

Eden Photography | via Tumblr



Komu by sa v súčasnosti nechcelo cestovať?

 V dnešnej dobe sa pre väčšinu ľudí stáva život stereotypom a často snívajú o tom, aké by to bolo, keby mohli aspoň na nejaký časový úsek odísť a preskúmať okolitý svet. Pri sledovaní stránky Jacksgap.com som narazila na celkom zaujímavý (a hlavne nie zdĺhavý) článok o mužovi, ktorého život by sa určite nedal nazvať stereotypom alebo nudou. Práve naopak, podľa toho, čo pridal na svoj Youtube Channel, si určite užíva každý jeden moment, ktorý mu život prináša. 

Mike Matas je  dizajnér (a popri tom aj fotograf), pracujúci pre Push Pop Press a takisto navrhoval pre Apple. Čo ma však na ňom zaujalo?


Videá, ktoré pridáva na Youtube sú jedinečné a skvelo sa vďaka optimistickému nádychu pozerajú. Sú síce krátke, ale naozaj zaujímavé, pretože sú dôkazom toho, že aj 4000 fotiek sa dá jednoducho prezrieť a to dokonca bez toho, aby sa pritom človek unavil.
 Jeho tvorba vás poteší, vyvolá umelecký zážitok a zaručene nakrátko prenesie do krajiny, o ktorej (možno) snívate.










viac videí nájdete na jeho Channel-i.


2 komentáre:

  1. <3 pozrela som si temer všetky jeho videá a sú najlepšie aké som kedy videla! <3 <3

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ahooj! prosím ťa,celkom od veci koment, ale raz som na tvojom blogu (nie som si 100% istá či to bol tvoj blog) čítala že chodievaš do Viedne na nejaké kurzy nemčiny alebo niečo v tom zmysle...prosím ťa bola by si taká dobrá a bližšie mi o tom napísala v emaile? Strašne moc by som ti bola vďačná :) môj mail: 10simona101@azet.sk ... Ďakujem velmi pekne! :)

    OdpovedaťOdstrániť