utorok 29. októbra 2013

Positive vibes

Hello :)

Dnes píšem iba veľmi rýchlo a stručne, pretože mám veľmi málo času. Pred chvíľou som dopozerala jedno z najlepších videí, aké som dopodiaľ videla od Jacksgap. 


Môžem k nemu povedať len toľko, že je neskutočne inšpirujúce. Mne ich videá úžasne pomáhajú v tom, že majú optimistický nádych a vyžaruje z nich dobrá energia (spojením príjemnej hudby a peknej úpravy). Veľmi sa mi na nich (Jack and Finn) páči, že aj keď možno niekedy nemám dobrú náladu, vždy mi ju zlepšia a pozeraním ich videí si uvedomím, že život je skvelý. V dnešnej dobe je okolo nás len samá depresívna hudba a celkovo negatívna energia. Vďaka nim sa vždy dokážem odrelaxovať a zabudnúť na všetko, čo sa okolo mňa deje. A práve preto MILUJEM to, čo robia a aký majú názor na svet. Sú mladí, skúšajú nové veci, spoznávajú rôznych ľudí, potom natočia video, upravia ho a tým si zarábajú. 

Odporúčam!!! ;)



Inak som dnes aj tak veľmi pozitívne naladená, keďže sme v škole mali iba 4 hodiny a od zajtra sú prázdniny. Neviem prečo, ale vždy, keď nám začína nejaké voľno sa veľmi teším, no zároveň si opakujem, že zachvíľu bude koniec (veď pondelok je už za rohom :( ) a potom sa budem musieť so všetkým príjemným rozlúčiť. Najviac ma rozčuľuje myšlienka na to, ako som ešte deň predtým ležala do 11 v posteli a nemala som žiadne povinnosti. A práve to  na sebe neznášam. Stále myslím dopredu a trápim sa tým, čo bude. Cez prázdniny vstanem a namiesto toho, aby som si pripomenula, aká som šťastná, prvé čo mi napadne je, že už zostáva len x dní do ich skončenia. 
I HATE IT!!! A práve preto vám chcem odkázať, aby ste nikdy nemysleli dopredu ako ja, ale aby ste si užívali každý jeden moment, nemysliac na to, že bude horšie. A keď to príde, tešte sa z toho, že raz sa všetko pekné zopakuje. :)

To je na dnes všetko. 


Bye



1 komentár:

  1. Konečne! Me to všichni vyčítají když takhle porad myslim ve všem dopředu. Je to u mě uplne stejne a taky me to strašnně štve :(. První člověk co to má stejný a neni u těch co me za to jsou schopni i pomluvit. Viedo je awesome ač Jacka a Finna nějak nevyhledávám. Palec nahoru! (y) -S

    OdpovedaťOdstrániť