sobota 2. novembra 2013

FIPS 3

Ahojte :) Dnes som sa rozhodla napísať tretiu časť FIPS-u, keďže dni do začiatku školy sa krátia a ja si jednoducho nemôžem pomôcť a neustále myslím na to, že už POZAJTRA budem musieť vstať o siedmej a začať sa sústreďovať na (podľa mňa) nepodstatné veci. Niekedy mám taký pocit, že prázdniny mi dajú omnhoho viac ako škola. Napríklad mám čas naučiť sa variť a, samozrejme, OVEĽA viac si čítam a športujem. Smozrejme, čas presedený za notebookom sa takisto zväčší, no keď ho človek vie využiť pre správne veci, naučí sa podľa mňa omnoho viac ako v škole. Ale aby som nebola až taká zlá, samozrejme, škola nám toho dáva veľa. Minimálne sme si vďaka nej obľúbili deň nazývaný piatok, za čo vďačíme len a len jej. Veď keby jej nebolo, nikdy by sme niečo ako "voľný deň" nepoznali a nemali sa na čo tešiť.

 1. #NYT


Prečo by mal z každého vyrásť doktor alebo právnik? Ja si myslím, že povolanie v tejto branži je mnohokrát zaujímavejšie a keby som dostala šancu napísať článok pre NYT (only dreamssss....), určite by som neodmietla. Keď dobrý novinár napíše článok povedzme o nejakom povolaní, ľudia sa toho chytia a utvoria si určitý názor. Možno práve vďaka tomu článku sa rozhodnú akú životnú cestu si zvolia. Nemyslia však na to, že ten názor získali prečítaním si TOHO príspevku, ktorý NIEKTO napísal. Veď napokon dokázať ľudí informovať a inšpirovať je jednou z tých najdôležitejších vecí. Škoda, že mnoho ľudí si to neuvedomuje.


2. #bestmemories


Stále tu ležia, stále sú tu so mnou. Hovorí sa, že čas lieči, no pre mňa to zjavne neplatí. Každým dňom sa mi po mojich kamarátoch z Ameriky cnie viac a viac. Nejde o to, kde som bola (aby si niektorí neutvorili mienku, že nustále píšem len o Amerike). Ide o to, že tu som strávila niekoľkokrát takmer dva mesiace a po Slovensku je to miesto, kde poznám najviac ľudí a kde mám najviac kamarátov. Musím povedať, že tento rok pre mňa znamenal najviac, pretože som v niektorých ľuďoch našla také kvality, aké som dovtedy nepoznala.  A práve preto mám na tohtoročný výlet tie NAJLEPŠIE spomienky, ktoré mi ostali (aj) v hmotnej podobe ^^.


3. #restordie


Jedna z tých fotiek, ktoré sú na štýl "Alli a Cody Simpson". Asi pred pol rokom som si všimla, že majú akoby znížený kontrast a biele rámčeky, čo sa mi NESMIERNE zapáčilo a používam to doteraz. Navyše sa mi fotka zmestí celá- nemusím ju vďaka rámčeku, ktorý ju zmenší orezávať. Tento štýl dodá fotke akúsi tajomnosť a elegantný vzhľad a vo mne vyvolá niečo ako nostalgiu.


4. #tripplejump


Track&field- určite jeden z mojich najobľúbenejších športov vôbec.

5. #sweetdreams
Moje obľúbené topánky!!! Sú tak neskutočne príjemné a skvelo sa v nich chodí. Jediná nevýhoda je v tom, že sa nosia naboso a keď sa človek vyzuje, nie je to zrovna najlepšie riešenie... Okrem toho sa značka Toms podieľa na takzvanom "one for one movement" , čo znamená, že kúpením jedného páru týchto topánok prispievate jeden pár deťom v núdzi. Či je to úplne stopercentne tak, to je už druhá vec :)


6. #window


My favorite :)))


7. #waiting


Dokopy 6 hodín čakania, ale vyplatilo sa to. O tomto dni som už rozprávala veľmi, veľmi veľakrát a asi neexistuje deň, kedy by som si na túto udalosť aspoň raz nespomenula. Pre mňa je to jeden z najväčších zážitkov vôbec a nikdy na to nezabudnem.


8. #sisters



(Nie, moja malá sestra nemá v skutočnosti hentaký palec :D) ani neviem, ako sa nám to podarilo, ale musím uznať že je to dosť super.


9. #serve


Pri tejto fotke spomínam  na minulú zimu a dni strávené v nafukovacej hale, kde bolo niekedy 13 stupňov, parilo sa nám z úst, no napriek tomu sme hrali. Úplne zbožňujem túto fotku, pretože mi pripomína, na čom som vyrastala. Tenis som nikdy nebrala príliš vážne, ale je to šport, ktorému sa venujem od 6tich rokov až doteraz a kedysi som ho hrávala aj závodne.


10. #ootd 






Outfit of the day (dáávno)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára