sobota 23. novembra 2013

Get Away...

Random

***
Čím viac sa schyľuje k zime, tým viac sa mi cnie po lete a po tom, čo všetko som zažila. Samozrejme, je toho veľa, pretože leto, nech by už bolo strávené akokoľvek, prináša vždy najviac príležitostí a  zážitkov. Avšak najviac zo všetkého mi chýba cestovanie- očakávania, pocity zvedavosti.
To, že už vyše dva mesiace sedím celé odpoludnia zavretá v škole, potom sa venujem rôznym poobedňajším aktivitám, prídem domov, opäť sa učím do školy a premýšľam zväčša o povinnostiach a o nasledujúcom dni, prináša so sebou určitý stereotyp. 
Nuda. Stále to isté. Povinnosti, škola, obavy a málo spánku. 
KEDY SA TO KONEČNE SKONČÍ???

Práve táto otázka ma privádza k jasnej odpovedi. V lete. Dva mesiace, na ktoré čaká snáď každý školopovinný človek. Ale keďže leto je ešte veľmi ďaleko, častokrát premýšľam o tom, aké by to bolo len tak utiecť... Preč od všetkého, od všetkých. Zbaviť sa tých nepríjemných pocitov, jednoducho odkráčať a zanechať všetko za sebou. Pokojne aj sama. 

Poznáte aj vy tento pocit?

Presne, ako to spieva Lady Gaga v Gypsy...

"So I just packed my baggage and
Said goodbye to family and friends
And took a road to nowhere on my own 
 ...
Pack your bags and we can chase the sunset!  "

Bohužiaľ, v poslednej dobe mám straše málo nápadov a inšpirácie, vôbec neviem, o čom mám písať a tak som v dnešnom článku iba stručne opísala to, ako sa momentálne cítim. Nie je to nič výnimočné a myslím, že mnho ľudí tento pocit pozná. Ale chcem tým povedať, že jeseň a zima sú ročné obdobia, ktoré dokážu byť vážne skľučujúce. Keďže sa viac k tejto téme neviem vyjadriť, pridala som "pár" obrázkov (weheartit), ktoré DO-KO-NA-LE predstavujú to, čo chcem týmto článkom vlastne vyjadriť :)

Tumblr

We can buy fashion but not STYLE

♥ Pink hearts & sparkle dreams ♥

Space Bound | via Tumblr

Follow Me On Tumblr http://cokgulenadam.tumblr.com/

WORLD of ROT | via Tumblr

Alívio Imediato

Space Bound | via Tumblr

Tumblr

angela moraes ∞

Space Bound | via Tumblr

Naanu | Kusternation on @weheartit.com -...

Space Bound | via Tumblr

love

Kiss Me Bitch

Tumblr

Fitness & Health Inspo!

NINA ANGELINA MARIWANY

Quote

(24) Ulubione | Tumblr

Dream BIG

Tumblr

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára